Прем’єри у закладі вистави:
«Як Вовчик не чистив зуби», «Дюймовочка».
У Базовому компоненті дошкільної освіти зазначено, що метою діяльності закладу дошкільної освіти є забезпечення гармонійного розвитку кожної дитини, створення сприятливих умов для її особистісного становлення та творчої самореалізації.
Одним із ефективних засобів педагогічного впливу на розвиток творчої особистості дошкільника є театралізовану діяльність. Вона сприяє естетичному вихованню дітей, прилучає їх до мистецтва, розвиває вміння бачити, чути, розуміти красу слова, дії. Театральне мистецтво близьке і зрозуміле дітям, адже в його основі — гра, а це для малюка — найголовніший аспект діяльності, адже діти, граючись, розвиваються.
У нашому закладі створене відповідне розвивальне середовище для активного впровадження театральної діяльності в освітній процес. Це надає можливість розвивати в дітей стійкий інтерес до театралізованої діяльності та спонукати дітей до активної участі в театралізованих іграх, виставах.
Підсумком роботи з театральної діяльності є вистави, які відбуваються у нашому закладі кожен рік.
Настає казковий час… Діти в театральних костюмах і гримі займають свої місця на сцені й за кулісами, глядачі нетерпляче очікують початку вистави. Починається чарівне дійство… Юні актори, у міру своїх індивідуальних можливостей, вступають в ігрову взаємодію. Дуже важливо, щоб усі вихованці групи брали активну участь у виставі, виховується почуття дружби в колективі, захоплення від спільної творчості.